Naša agencija za selidbe ima višegodišnje iskustvo u organizaciji i realizovanju međunarodnih selidbi stambenog i poslovnog prostora. Mi smo lideri u pružanju selidbenih usluga na prostoru zemalja bivše Jugoslavije i čitavog Balkana, a po želji klijenata vršimo i selidbe u skoro svim državama Evrope, kao i do mnogih destinacija izvan starog kontinenta.
Međunarodne selidbe predstavljaju veoma složen proces, pošto osim svih uobičajenih radnji kao i kod selidbi u Srbiji, podrazumevaju i obezbeđivanje brojnih dozvola koje omogućavaju nesmetani uvoz i izvoz stvari, kao i potvrda o posedovanju stvari, pre svega specijalnih tereta, antikviteta, umetnina i drugih dragocenosti. Vađenje svih nepohodnih dozvola, potvrda i pribavljanje carinske dokumentacije mogu potrajati, od čega zavisi i brzina čitavog postupka selidbe. Da bi se uštedelo vreme, ali i novac, klijentima se savetuje da sav posao oko pribavljanja dokumentacije prepuste nekoj agenciji za selidbe.
U našoj kompaniji svi klijenti mogu dobiti besplatne savete vezane za potrebnu selidbenu dokumentaciju, a nudimo i mogućnost obavljanja svih administativnih poslova angažovanjem našeg stručnog osoblja koje u najkraćem mogućem roku može pribaviti sve potrebne dozvole, potvrde i carinska dokumenta.
Klijenti koji žele uslugu međunarodne selidbe mogu se u potpunosti osloniti na nas. Mi Vam nudimo kompletnu uslugu selidbe stambenog ili poslovnog prostora u inostranstvu, tzv. selidbu po sistemu „ključ u ruke“, koja Vam omogućava da bukvalno sve radnje u vezi selidbe prepustite nama.
Posle izvršenih konsultacija sa Vama, ljudi iz našeg tima izrađuju detaljan plan celog toka selidbe. Sledi prikupljanje celokupne dokumentacije za međunarodnu selidbu (potvrda o vlasništvu nad stvarima, dozvola za izvoz antikviteta, specijalnog tereta, umetničkih predmeta, knjiga, kao i svu potrebnu carinsku dokumentaciju). Zatim pristupamo vršenju priprema za selidbu. Naši iskusni radnici obaviće pakovanje svih Vaših stvari u zaštitnu ambalažu, demontažu nameštaja itd. Transport celokupnog Vašeg inventara obavićemo na način koji smo dogovorili sa Vama, prevoznim sredstvom koje možete da birate (drumski, železnički, vodni ili avio transport). Sve stvari koje selite u inostranstvo biće osigurane u nekoj od najuspešnijih i najpouzdanijih osiguravajućih kuća. Osim toga, u svakom trenutku moći ćete pomoću GPS-a da pratite transport i kretanje Vaših stvari. Sve stvari isporučuju se na željenu adresu prema unapred preciziranom planu, gde će naši radnici izvršiti istovar, raspakivanje, ponovnu montažu i raspoređivanje svih stvari, a neko iz našeg tima biće u neprestanom kontaktu sa Vama, kako bi mogli da udovoljimo svim Vašim željama. Svi klijenti uz ugovor dobijaju pismenu garanciju da ćemo čitavu selidbu obaviti prema dogovoru i utvrđenom planu, kao i da ćemo, u slučaju oštećenja Vaših stvari, svu nastalu štetu novčano nadoknaditi.
Ukoliko ste zaintersovani za uslugu međunarodne selidbe možete nas pozvati na kako bi dogovorili sastanak, a možete popuniti i upitnik na našoj web strani, nakon čega će naše osoblje sačiniti ponudu za Vas.