Naša agencija za selidbe svim klijentima nudi uslugu skladištenja stvari i nameštaja. Prilikom selidbe i napuštanja starog stambenog ili poslovnog prostora, veliki broj klijenata se sve češće opredeljuje za privremeno skladištenje svih svojih stvari i nameštaja, kako bi lakše moglo da se obavi čišćenje novog objekta pre nego što se u njega usele stvari. Potencijalnim klijentima na raspolaganju stoji naše dobro opremljeno i obezbeđeno skladište u kome će sve stvari biti na sigurnom.
Za ovakvu vrstu usluge sve češće se opredeljuju i klijenti koji renoviraju svoj stambeni ili poslovni prostor, a nemaju na raspolaganju lični prostor u kome privremeno mogu da odlože sav svoj inventar. Poslovi renoviranja stana, kancelarije ili bilo kog drugog stambenog ili poslovnog prostora mogu da potraju, a lakše ih je obaviti ako je prostor koji se renovira rasčišćen i nije prenatrpan stvarima. Mi Vam možemo izaći u susret i ponuditi čist, suv i dobro obezbeđen prostor za skladištenje stvari na vremenski period koji sami odredite.
Skladištenje Vašeg inventara u našem skladišnom prostoru predstavlja najbolju i najbezbedniju opciju. Pre odlaganja u skladište, sve Vaše stvari biće detaljno zaštićene odgovarajućim materijalima i popisane kako bi se sprečilo njihovo oštećenje ili gubljenje. Pored toga, potpisuje se i ugovor o skladištenju koji nas obavezuje da sve Vaše stvari čuvamo na bezbednom mestu na vremeski rok koji sami odaberete. Nakon pakovanja u zaštitnu ambalažu, naši radnici prenose sve stvari u skladište, gde ih uredno popisuju i slažu na odgovarajući način. Svi naši klijenti čiju pokretnu imovinu čuvamo u našem skladištu imaju slobodan pristup svojim stvarima u bilo koje doba dana ili noći. Ukoliko Vam je bilo koji deo nameštaja ili bilo koji drugi predmet potreban pre isteka roka za skladištenje, možete ga u bilo kom trenutku preuzeti iz našeg skladišta.
Osim skladištenja kućnog inventara, veoma često nam se obraćaju i firme koji žele da nam povere na čuvanje svoj kancelarijski nameštaj, mašine, računarsku opremu i druge električne i elektronske uređaje. Kompletan kancelarijski inventar pre odlaganja u skladište biće popisan i zaštićen na adekvatan način, pakovanjem uz pomoć raznih zaštitnih materijala (kartonskih kutija, streč i pucketave folije, pak papira itd.). Sav nameštaj i kancelarijska oprema nakon isteka vremena za skladištenje biće Vam isporučeni u istom stanju u kom su i primljeni na čuvanje, za šta Vam dajemo pismenu garanciju.
Zahvaljujući našem velikom, bezbednom i dobro opremljenom skladišnom prostoru u stanju smo da Vam ponudimo najbolje uslove za čuvanje svih Vaših stvari. Ukoliko Vam je potrebno skladištenje stvari na duži vremenski rok, naša agencija će Vam dati popust na cenu. Što je vremenski period skladištenja stvari duži, cena usluge je sve povoljnija. Opredeljivanjem za korišćenje ove usluge, rasteretićete sebe i svoju porodicu i znatno ćete olakšati posao renoviranja svog stambenog ili poslovnog prostora. Za sve to vreme sve vaše stvari će biti na sigurnom.
Ako želite bezbedno skladištenje Vaših stvari, posebnu brigu o njima i 24-časovni nadzor, možete nas pozvati i dogovoriti sve detalje u vezi skladištenja. Ovu uslugu Vam nudimo po najpovoljnijim cenama na tržištu, a možete nas kontaktirati u bilo koje vreme – danju, noću, vikendom, za vreme praznika. Tu smo samo za Vas – 24 sata dnevno, 365 dana u godini!